| Autor: | Jaroslav Kita a kol. |
| Rok: | 2002 |
| Vydavateľstvo: | Iura Edition |
| Ilustroval: | Ekonómia |
| Jazyk: | slovenský |
| Počet strán: | 411 |
| Vydanie: | 2. |
| Väzba: | tvrdá |
| Stav: | dobrý - narazený roh, zvýraznený text v knihe |
| ISBN: | 80-89047-23-8 |
Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. V porovnaní s prvým vydaním je publikácia doplnená o marketingové situácie, ktoré majú charakter príkladov a prípadových štúdií k danej kapitole. Čítať viac