Marketing - Jaroslav Kita a kol.

Autor: Jaroslav Kita a kol.
Rok: 2002
Vydavateľstvo: Iura Edition
Ilustroval: Ekonómia
Jazyk: slovenský
Počet strán: 411
Vydanie: 2.
Väzba: tvrdá
Stav: dobrý - narazený roh, zvýraznený text v knihe
ISBN: 80-89047-23-8

Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. V porovnaní s prvým vydaním je publikácia doplnená o marketingové situácie, ktoré majú charakter príkladov a prípadových štúdií k danej kapitole. Čítať viac

Dostupnosť: Skladom
Cena: 5,00€

Popis: