Ekonómia - Samuelson, Nordhaus

Zdá sa takmer neuveriteľné, ale najznámejšia a najpopulárnejšia svetová učebnica ekonómie – Samuelsonova a Nordhausova Economics oslávila už päťdesiate výročie. ....
35,00€
Skladom

Manažment finančných rizík podniku - Implementácia derivátových kontraktov - Peter Markovič a kol.

+CD
Monografia renomovaného autorského kolektívu vznikla ako výstup riešenia viacerých úloh, najmä však úlohy „Finančné a ekonomické aspekty podnikania slovenských podnikov po vstupe do Európskej únie“.
Autori najskôr uvádzajú čitateľa do problematiky manažmentu finančného rizika – od jeho jednotlivých foriem, všeobecného modelu, životného cyklu a klasifikácie až po konkretizáciu úloh útvaru manažmentu finančného rizika a model interného auditu finančných rizík podniku. Charakterizujú finančné a komoditné deriváty, úlohy finančného inžinierstva i stratégie finančného investovania. Osobitné kapitoly sú venované forwardovým a futures kontraktom, opčným a swapovým kontraktom, ktoré vyúsťujú do príkladov na riešenie. Autori potom prechádzajú k menej známej problematike derivátov vyšších generácií, skúmajú odraz derivátov v IAS/IFRS a v slovenskej právnej úprave a napokon načrtávajú ďalšie vývojové tendencie vo finančnom inžinierstve.
Výsostne súčasná problematika odzrkadľujúca tendencie vo svetových financiách a svedčiaca o finančnej revolúcii vo svetovej ekonomike zaujme nielen pracovníkov finančnej praxe, ale aj špičkových podnikových manažérov a študentov všetkých fakúlt ekonomického zamerania.
EAN:
9788080781323
8,00€
Skladom
4,00€
Skladom

Marketing - Jaroslav Kita a kol.

Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. V porovnaní s prvým vydaním je publikácia doplnená o marketingové situácie, ktoré majú charakter príkladov a prípadových štúdií k danej kapitole.
5,00€
Skladom

Medzinárodné hospodárske vzťahy - Ľudmila Lipková a kol.

Vysokoškolská učebnica viacčlenného odborného pedagogického kolektívu v učebnom texte formuluje poznatky o medzinárodných vzťahov, globalizačných integračných trhoch i spôsobe a odlíšenia od konkurencie. Citlivo kopíruje krivku rastu zapájania sa národných subjektov do medzinárodnej deľby práce, sleduje a popisuje dynamiku bilaterálnych i multilaterálnych vzťahov, vývoj služieb, ich pozitívne rastové stratégie, negatívne i protirečivé prúdenie, diverzifikáciu obchodu na medzinárodnom trhu, kultúrne spolužitia a ich efekty na báze spolunažívania a pod.
EAN:
9788089393374
12,00€
Vypredané
8,00€
Skladom

Morris Michael - Co neSMÍTE VĚDĚT !

Celý západní svět patří jen několika rodinám a nyní chtějí zbytek
EAN:
9783981430141
13,00€
Skladom

Morris Michael - Co neSMÍTE VĚDĚT ! 2

Teror, revoluce, války - kdo a co za tím stojí!
EAN:
9783945803080
13,00€
Skladom

Odvodový bonus - Zmena Paradigmy + CD - Richard Sulík

Zavedenie jediného odvodu a jedinej sociálnej dávky je lákavé, ale politici sa ho boja. Systém sociálneho zabezpečenia, ktorý sa uplatňuje aj na Slovensku, je pritom postavený na prežitých a neudržateľných princípoch spred zhruba 120 rokov. Slovensko má pritom najlepšie predpoklady stať sa prvou krajinou na svete, ktorá si dá do poriadku dane, odvody, dôchodky, sociálne dávky aj nízke mzdy.
7,90€
Skladom

Poľnohospodársky marketing - Alena Tršťanská

Učebnica pre 4.roč. študijných odborov, agropodnikanie, záhradníctvo, vinohradníctvo, podnikanie v poľnohospodárstve
EAN:
9788007011144
3,90€
Skladom

Strategické řízení značky - Kevin Lane Keller

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Philip Kotler, guru světového marketingu: "Kevin Keller ve své knize přináší nejnovější a nejucelenější poznatky o umění a vědě řízení značky."
EAN:
9788024714813
28,00€
Skladom